Sua RaSa di KT - Perodua-

Author: nhazrini // Category:

I love this sPider !!!













My brother, Hafiyyan Asyraf...
He loves car...any types of car...
Di Sua Rasa ni, ada pameran n pertandingan tajaan perodua...so, ni sebahagian gambar yg pose ngan kereta..
kebanyakannya banyak yang modified kereta dieorg...very interesting...
Fara Diba n Me....=)
Masa ni dia baru lepas live at tv9...promote perodua..MyV SE baru...
and then, saya sempat pose ngan dia sekejap..klik,klik..=p



Hasil seni ukiran kayu menarik perhatian saya utk singgah ke booth krafangan warisan ni..Dengan cuaca yg sgt panas, penat berjalan, saya berehat seketika kat sini.lagipun dah ada buaian, boleh la duduk jap..ni pun siap tunggu turn nak duduk situ..tp,cantik kan buaian ni..



Asal nya saya tak perasan pun ni booth UITM..
yang menarik saya untuk ke booth ni adalah kain yg dipakai patung tu..=)
Lepas tengok2 kain tu, baru la saya perasan ni booth UITM..then, dikesempatan ni,sempat la sedikit sebanyak soalan diberikan pada Che Amri (Pen.Pegawai Tadbir di bahagian pejabat pengarah UITMT) berkenaan UITM.. Sambil2 tu, kepada adik2 lepasan SPM terutamanya, sila2 la pergi ke mesramall, kemasek atau perpustakaan negeri terengganu pada 14-16mac ni..ada ekspo pasal UITM...so, kat sana nanti boleh la dapatkan sedikit sebanyak maklumat untuk meneruskan pengajian di UITM...=)

Ehem2..pandai ke main tu?hehe...
Saja je saya cuba benda alah ni..ni kat booth gamelan...

















Adikku, sempat tengok je..kesian..tp, xpe...sempat pose...=p

0 Responses to "Sua RaSa di KT - Perodua-"

Post a Comment